![](/media/lib/246/n-abp-0d29ee9394c8a2e2c24add7ae5fbd6dd.jpg)
Google chce promować nieuciążliwe reklamy
20 września 2016, 11:49W odpowiedzi na rosnącą popularność oprogramowania blokującego reklamy Google założyło organizację, której celem jest promowanie odpowiednich reklam. Wraz z reklamodawcami i wydawcami Google chce oceniać reklamy m.in. biorąc pod uwagę ich rozmiar oraz ilość danych, jaką trzeba przesłać przez sieć
YouTube będzie płacił
29 stycznia 2007, 13:08YouTube postanowiło, że będzie płaciło użytkownikom, którzy umieszczą w serwisie najbardziej popularne klipy. Chad Hurley, założyciel YouTube’a nie poinformował jednak, ile pieniędzy i jak dużej liczbie użytkowników będzie wypłacane.
![Unreal Tournament](/media/lib/1/1170848170_658725-1aaa7f9226c3a8071419d0d3370cb539.jpeg)
Przemoc a reklama w grach
2 września 2009, 14:58Grupa europejskich i amerykańskich specjalistów odkryła niezgodną z intuicją zależność pomiędzy reklamą a przemocą w grze. Okazało się, że reklama w grze pełnej przemocy jest lepiej zapamiętywana, niż w grze, gdzie przemocy nie ma.
![](/media/lib/95/n-ideapadyoga-11917d64865a26b9fec416fc964b5a65.jpg)
Telewizyjne reklamy trafią na tablety?
16 lutego 2012, 11:50Zdaniem firmy analitycznej Parks Associates wkrótce na tabletach zagoszczą takie reklamy, jakie znamy z telewizji. Z badań firmy wynika, że już niemal 20% interesujących się technologią Amerykanów korzysta z tabletów w czasie oglądania telewizji.
![](/media/lib/130/n-napoj-9e17b9900527f44180c2a77ae0ea1345.jpg)
Reklamowa walka z otyłością
17 lipca 2014, 11:53Kontynuując walkę z otyłością obywateli, Meksyk wprowadza ograniczenia emisji reklam słodkich/gazowanych napojów oraz kalorycznych pokarmów.
![](/media/lib/221/n-2719467658_e743e396f0-8b914d7c16ead06b409ceca63d18eaa3.jpg)
Eksperci: osteoporoza to zaniedbany problem, który dotyczy ok. 3 mln Polaków
14 marca 2019, 05:39Osteoporoza to problem ok. 3 mln Polaków. Choroba jest przyczyną złamań, które prowadzą się niepełnosprawności i do zgonów. Tymczasem w Polsce na osteoporozę leczy się jedynie 200 tys. osób – alarmują eksperci.
![Krowa na pastwisku© Selena von Eichendorf](/media/lib/12/1184584239_311201-305739861883fae02a61e72764e85e8b.jpeg)
Kroboard
16 lipca 2007, 11:02Zwierzęta stają się coraz powszechniej wykorzystywanym medium reklamowym. Był już sheepvertising (owcoreklama), teraz przyszedł czas na cowvertising (kroworeklamę). Bydło pasie się całym dniami, często w dobrze widocznym z drogi miejscu. Czemu by więc nie ubrać poczciwej łaciatej w coś w rodzaju czapraka z odpowiednim napisem?
![](/media/lib/65/nowa-idea-logo-46d618cbf3929c1cd57bfb1d48850373.jpg)
Ekopasja - nowoczesna ekologia
17 czerwca 2010, 19:30„Mój świat na nowo" to przewodnie hasło portalu www.ekopasja.pl. Pomimo tego, co sugeruje nazwa „ekopasja", projekt wykracza daleko poza popularnie rozumianą problematykę ekologiczną obejmując pięć obszarów tematycznych:
![](/media/lib/112/n-frytki-12eb402df86799c5845b02312c001259.jpg)
Waga, mózg i reklama jedzenia
30 listopada 2012, 11:32Wiele wskazuje na to, że otyłe dzieci są bardziej podatne na reklamę żywności.
![](/media/lib/227/n-xperia-ad392b9ed934f3e1940fd6b6a336237c.jpg)
Sony rozwiewa wątpliwości
14 września 2015, 10:14Sony reklamuje swoje tablety i smartfony jako urządzenia wodoodporne. Na reklamach widzimy, jak świetnie radzą sobie one po zamoczeniu i dowiadujemy się, że użytkownik nie powinien zbytnio przejmować się jeśli narazi urządzenie Xperia na kontakt z wodą. Rzeczywistość odbiega jednak od świata reklamy.